söndag 2 mars 2014

Smitten Polish - Wicked, Tricksy, False!

Idag är det ett indielack jag visar. Börjar få fler och fler i min samling!
Smitten Polish - Wicked, tricksy, False! är ett svart glitter lack fullt med fyrkantigt glitter och hexagoner i rött och lila. I flaskan ser det helt underbart ut, och jag kunde inte vänta med att testa det!
Nu när jag har testat det, så måste jag säga att det var i det tjockaste lagret. Nästa gång ska jag nog testa och ha i en pipett Restore, så att det blir lite mer lättmålat. Svårt att veta hur mycket man skulle ha på borsten. Tre tjocka lager blev det till slut och ett lager Seche Vite. Man kan nästan se på bilderna hur tjockt det ser ut. Jag bävar för borttagningen, brr..

Jag ska även testa att lägga svarta underkläder på nageln och bara lägga ett lager Smitten Polish och förhoppningsvis blir det inte lika tjockt. 





2 kommentarer:

  1. Såg din bild på fb på lunchen innan idag och längtade bara hem för att lacka om!
    Nu sitter jag här med ett mörkt lack o njuter :)

    SvaraRadera