fredag 21 februari 2014

Depend Holographic - Heather Pink (2028)

Denna fredag är jag med hos Skimmerskuggan igen, två fredagar i rad! :)
Denna gång visar jag ett Depend lack igen, Heather Pink.
Heather Pink är ett ljusrosa hologafiskt lack (måste jag säga det? :P), med tydliga regnbågar. Och idag var det till och med sol när jag skulle fota. Mycket vackert.
Tre lager för bra täckning. Lätt att måla med och inget holo-sjuka.

Jag börjar gilla holo-lack mer och mer. Inte bra det här, ännu fler lack som jag bara måste ha!





8 kommentarer:

  1. Holo är ju så fint, även om jag går emot strömmen och gillar duo/mulitchomer mer som finish. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där går jag emot strömmen lite, är inte jätteförtjust i duochromt. Men om ett halvår så gillar jag väl det också säkert! :P

      Radera
  2. Har man börjat köpa holos går det inte att sluta :P Depend gör kanonfina holos!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu har jag börjat samla alla depend från den kollektionen. Måste ha alla! :)

      Radera
  3. Riktigt trevlig färg och effekt. :) Jag kan nog hålla med om att mitt hjärta nog slår lite snabbare för multikromer men det är något visst med regnbågarna i ett fint holo-lack också. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, holo först och sen multichromt :P

      Radera
  4. Kul att se detta igen, det är verkligen fint!

    SvaraRadera