tisdag 7 januari 2014

Nubar - Enchanting Red

Hej och välkommen tillbaka till min röda tisdag efter två veckors uppehåll. :)
Idag visar jag mitt första Nubar. Enchanting Red är ett mörkröttbrunt skimmer lack helt enkelt. Inte svårare än så. Målade en väns naglar igår med China Glaze - Red-y & Willing och vi upptäckte att dessa var ganska lika varandra. Dock var CG mycket rödare och hade även lite lila i sig medans denna är mycket brunare. 
Denna var begagnad när jag fick den, jag fick den genom ett byte från Lacka-Byt plus två andra lack som jag inte har visat än. Det krävdes en pipett med Restore innan jag kunde måla med den. Lite väl tjock och klistrig innan. 

Vill du vara med på min röda tisdag så tycker jag att du ska länka från din blogg eller Instagram (#rödtisdag och #nerdcolours) och lägga till din länk nedanför med Inlinkz. Kolla gärna under dagen på fler rödingar som dyker upp. Röda nailarts är såklart godkända dom med!






8 kommentarer: