lördag 4 januari 2014

Gradient nailart

Åh, när jag tittar på dessa bilder så längtar jag så mycket till sommaren! Naglarna var långa och hela, nagelbanden var fräscha och snygga. Inte direkt som nu. Korta, och torra nagelband. Usch för vintern. 
Så idag visar jag en rosa nailart med en gradientnagel med tre olika nyanser. 
Väldigt flickigt och somrigt. Men jag blev väldigt nöjd med denna. Måste nog köra lite fler gradients. Så enkelt och kul. Det klarrosa är Mavala - Freshy, det ljusrosa är Depend - 347. Min gradient har jag gjort med Freshy, 347 och China Glaze - White out. Jag toppade allt med ett lager Poshé. 




10 kommentarer:

  1. Ja sommaren är verkligen höjdpunkten för oss nagelnördar. Jag är bara så glad att vi sluppit minusgrader än där jag bor, för det är döden för mina naglar.
    Superfin gradient!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inga minusgrader här heller. Typ 4 plus. Ändock förödande för naglarna. :/
      Tack så mycket! :D

      Radera
  2. Så himla fint. Nu längtar jag också till sommaren. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör man när man ser detta? :)

      Radera
  3. Otroligt snyggt! Gradienten är kanonbra. :-) Snygga naglar också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Längtar tillbaks till semestern då jag kan ha långa naglar igen!

      Radera
  4. Tjusigt, kul med två olika gradienter i samma manikyr.

    SvaraRadera
  5. Fint! Mina naglar mår inte heller bra nu, så tråkigt men det blir nog bättre till våren igen

    SvaraRadera