söndag 1 december 2013

Nailart sunday!

Till dagens fria tema hos LeLack, så visar jag en misslyckad fiskbensfläta. Tyckte det såg så häftigt ut när LeLack hade gjort det en söndag, så jag var tvungen att testa. 
Jag fick inte till det snygga flätmönstret direkt, men jag kommer definitivt öva på detta. Det kan vara väldigt effektfullt oavsett vilka färger man använder skulle jag tro. 
Färgerna jag använde var OPI - Honk if you love OPI, China Glaze - I'm with the lifeguard och Zoya - Logan. Ett lager Seche Vite dessutom. 




Har ni testat denna design nån gång? Gillar iden, men inte mitt utförande! :P

9 kommentarer:

  1. Jag tycker ditt utförande blev fint! Ser ju precis ut som en fläta :)
    Jag testade detta tidigare i höstas och gillade det också, borde köra en ny julig variant snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ah, julfärger? Där sa du nåt! :D

      Radera
  2. Jag tycker inte du ska vara missnöjd, den blev ju bra! :)
    Har sett den hos Lela också men inte hunnit testa än. Snart så. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Man ser mycket spännande hos Lela. :)

      Radera
  3. Jag tycker det ser jättefint ut! Älskar färgerna. Jag har försökt, men det blev inge bra :(

    SvaraRadera