tisdag 3 december 2013

Color Club - Wish List Red


Idag, nu när det äntligen är tisdag igen och det bara ska vara rött så visar jag ett lack från Color Club. Detta köpte jag faktiskt en jul på Ica Maxi för några år sen, trot eller ej. Det var ett set med fyra minisar och julstickers. Magic Elf, Enchanted Holiday, Snowflakes och denna som jag visar idag som heter Wish List Red. Setet heter Enchanted Holiday. 
Synd att jag bara har en mini av detta lack, för färgen är så vacker att jag inte vågar använda den ifall den tar slut. Ett klarröd lack med röd mikroglitter som täcker utmärkt på två lager. 

Vill ni vara med hos mig idag, så tycker jag att du länkar hit till mig från din blogg eller Instagram (#rödtisdag och #nerdcolours) och lägger till din bild via Inlinkz här nedanför. Detta är första gången jag testar detta, så vi får se om jag gillar det. Kan vara skönt att slippa göra ett kollage när jag kommer hem 21.30 från jobbet. Kommentera gärna nedan om du är med ändå. Kul att veta vad ni visar för rödingar. :)




8 kommentarer:

  1. Himla smidigt med Inlinkz!

    Himla fin röd du visar! Jag är med med ett kul färgskiftande lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen smidigt! :) Det kommer jag nog fortsätta med. Ditt lack var tokhäftigt!

      Radera
  2. Fin färg! Den finns inte att köpa som fullstor flaska? Kanske kan vara värt :D Jag är också med och visar rött som du ser. Gillar inlinkz, tycker att det är smidigt att se kollaget växa under dagen :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste nog kolla upp om den finns i fullstor. Så fin. Din klassiska röda var vacker. Jag måste gå in då och då för att se om det har kommit fler. :)

      Radera
  3. Äntligen är jag med på din röda tisdag.

    Åh, lyllos dig som har Magic Elf. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du äntligen är med! Magic elf är helt underbar den med! Måste undersöka stora flaskor.

      Radera