tisdag 5 november 2013

Röd Tisdag med China Glaze + LÄNKLISTA!

Röd tisdag idag igen då. Känner ni att ni vill vara med och delta i kavalkaden av rött, så tycker jag att du ska måla med det där röda, såklart nail arts också, länka från bloggen eller Instagram (#rödtisdag) och kolla in här senare ikväll för en utsökt länklista!

Jag visar till dagens röda tisdag ännu ett lack från China Glaze. Har några stycken som jag inte har hunnit testa än. Lite jobbigt faktiskt. Red-y & Willing är ett underbart rött skimmerlack. Det drar lite åt det vinröda och nästan lite lila. Lacket är från deras höstkollektion Autumn Nights 2013. 
Det var underbart att måla med, måste jag säga. Behövde knappt måla två lager, för det täckte så bra på ett lager. Älskart!







Sitter och funderar över mina bilder igen. Jag vet, jag är lite tjatig. Ibland kan jag tycka att bilderna blir bättre utanför ljuslådan. Blir mer naturtrogna färger och fingrarna ser varken rosa eller gula ut. Vad gillar ni bäst?

Så kolla in senare ikväll för ett litet kollage, hoppas på fler som joinar min röda tisdag denna gång. :)

LÄNKLISTAN!



Ann-Sofie visar ett lack ur en ursnygg kollektion.


Min trogna Imzadi visar ett mustigt rostrött lack. 


Camilla visar en härlig hallonröd från Northern Star.




12 kommentarer:

  1. Det här har jag också köpt och det ångrar jag absolut inte när jag ser dina bilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! Mycket vackrare IRL dessutom. :)

      Radera
  2. Hakar på då :)

    Ditt lack ser jättefint ut!

    http://imzadinails.blogspot.se/2013/11/rod-tisdag-laka-red-carpet.html

    SvaraRadera
  3. Den där har jag kollat många gånger. Supersnygg. Den ska beredas plats i mitt hem. :-)

    Och här kommer jag med ett sent bidra till röda tisda'n!http://colorbyte.se/2013/11/northern-star-bella-morte/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den behövs verkligen i samlingen om man gillar rött. :)

      Radera
  4. Har inte testat det än men det verkar som dom flesta lacken i den kollektionen klarar sej med ett lager :) Snyggt var det iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpte du alla från den kollektionen? Ja gud, den är ursnygg!

      Radera
  5. Mitt står o väntar på att testas......snyggt är det :)

    SvaraRadera