torsdag 14 november 2013

Bootie Babe - Honky Badonky

Idag har jag något roligt att visa er. För nån månad sen så var jag med i en sambeställning av lack. 
Jag köpte dom mest för dom helt underbara flaskorna och namnen. Lacken heter Bootie Babe och alla lack har ett namn som kopplas ihop med bakdelen! Just detta lack heter Honky Badonky. Kan det finnas roligare namn? 
Jag gissar att det är meningen att det ska vara ett duokromt lack, iallafall som det ser ut i flaskan. Det skiftar i brunt, rosa och guld, så jag chansar på att detta får vara med på rosa torsdagen hos PrincessEmma
På naglarna är med mestadels brunt, skulle jag nog säga. Får se hur det ser ut i dagsljuset imorgon. 
Det var tyvärr ingen höjdare att lacka med. Rinnigt som tusan och vallade sig en del. Man fick inte kladda med penseln, för då följde allting med. Fem lager var jag tvungen att lägga innan det började täcka någorlunda. Men flaskorna är ju to die for!






Haha, kan inte sluta titta på flaskan. Så jäkla kul flaska!

4 kommentarer:

  1. Tycker det ser sådär lite fulfint ut på något vis. Kan tänka mig att det som många andra duochromer ser extra fint ut beroende på vilket ljus som träffar naglarna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis! Kanske lite väl beigt för mig smak så häri efterhand. :)

      Radera
  2. Undrar om inte jag köpte det här mest för det roliga namnet. Har inte provat mitt än, men färgen känns lite sisådär tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, färgen är egentligen inget att hurra för så. Tyvärr..

      Radera