måndag 25 november 2013

Blå måndag med Claudia - In Teal

Idag till Toves blåa måndag så visar jag ett gammalt lack från dom djupa lådorna. Claudia - In Teal får stå för mitt blåa lack. Nu är ju detta lack inte helt blått, mer turkost, därav namnet teal. 
Men det har ju såklart nyanser av blått, så jag hoppas det godkänns av Tove. :)

Tre lager behövdes för att få fram djupet i färgen. Helt okey formula, har inte testat så många från just Claudia, men dom sägs vara ett bra budgetlack. Vet inte riktigt om färgen passar mig, eller min hudton. Nu när jag sitter och tittar på naglarna i efterhand, så känns det för..jag vet inte, tråkigt?





Vad tycker ni om teallack? Bu eller bä?

7 kommentarer:

  1. Bä! ;-)
    Jag gillar tealfärgade lack. :-)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja, vissa teal gillar jag men detta kändes lite..Hmm tråkigt som sagt.

      Radera
  3. Teal e så vackert, höll ju i detta lacket på ullared men så la jag tebax det eftersom jag fick för mej att jag redan hade det......kolla när jag kom hem å jag hade det inte, fan

    SvaraRadera
  4. Detta bar jag också häromdagen. Fint men inte mycket mer än så.

    SvaraRadera