tisdag 15 oktober 2013

United in Pink!

Denna vecka är tillägnad till bröstcancerforskningen, så detta innebär för mig och många andra bloggare att vi kommer visa rosa manikyrer och nailarts. Lacky Corner startade detta tillsammans med Pamsan, och jag tycker det är en jättebra idé. Jag hoppas att vi även kör detta nästa år med. 

Jag hade tänkt att jag även skulle vara med igår, men det hanns inte med, så vi kör idag och förhoppningsvis resten av veckan med. 
Så till dagens United in Pink så visar jag en funky french med prickar.
Det blev väldigt sött och även fast jag har varit tvungen att fila ner mina naglar ganska mycket så blev det bra. Man kan ju fuska en del när man målar en "fransk" manikyr. Måla lite längre ner på nageln än vad du har fri nagel så att säga. 






Färgerna jag använde var Depend - 158 och 005. På bilderna har jag även ett lager SV. 
Vad tycker ni om prickar? För mycket? Jag gillar prickar och det blir ofta väldigt gulligt. :)

5 kommentarer: