söndag 13 oktober 2013

Nailart sunday!

Nu är jag med på Lelack's nailart sunday, med den nya och fräscha bloggen. :)
Denna söndag är det tema som gäller och temat för dagen är Skitlette!

Det är en riktigt rolig design att göra, för du kan i princip blanda allt som du älskar, vilket innebär för mig grönt, lila och glitter. Passar mig som handen i handsken! Om du vill veta lite mer ingående om Skitlette så kan du klicka här så kommer du till All Coloured up's blogg, där hon beskriver det lite. 

Jag ville inte ta bort det gröna lacket som jag köpte i veckan, för det var väldigt fint när man hade haft det under nån dag. Så två av mina naglar, alltså "byxorna" bär Wet n Wild - Caribbean Frost.  Mina "tröjnaglar" fick ha lite nailart bestående av stripingtape och Wet n Wild Fergie - Ferguson Crest Syrah. Till sist min lilla accessoarnagel fick ha ett otestat lack, Deborah Milano -  Purplish. Väldigt vackert alltihopa. 

Det är såklart mer effektfullt IRL, men glansen och skimret i lacken och tejpen är svår att få med. Hoppas att ni förstår min vision i alla fall. 





Duger det som skitlette? Hur blev eran design?



15 kommentarer:

  1. Najs! :-)
    Min blev sådär, vet ej om jag ska lägga upp den. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska lägga upp den, jag tror säkert att det är jättefint. :)

      Radera
  2. Kul färgkombo och att ränderna är på olika håll. Me Like :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite roligare med ränderna kände jag. :) Tackar!

      Radera
  3. Gillar att du valde att sätta ränderna på två olika håll, det gör den extra spännande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tyckte jag med! Hoppas jag kommer med idag iaf, fast jag glömde. :P

      Radera
  4. Snyggt! Och vilka snygga naglar du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag har väldigt snälla naglar ;)

      Radera
  5. Åh, superfint! Tycker också det var kul att du gjorde den randig på olika ledder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det! :) Det var roligt att använda lite tejp.

      Radera
  6. Kanonsnyggt! Måste ta o önska mig stripingtape ;)

    SvaraRadera