tisdag 29 oktober 2013

Min röda tisdag med China Glaze med Länklista!

Nu är det tisdag igen och hos mig betyder det röda lack! Så känner ni att ni vill visa era röda lack, så kommentera under detta inlägg, länka från er blogg eller Instagram och kolla in senare ikväll för fler rödingar. Använder ni Instagram så använd hashtaggen #rödtisdag. 

Mitt röda lack som jag kommer visa idag är China Glaze - Loft-y Ambitions från Metro kollektionen 2011. 
Det är en mustig vinröd med lite svaga bruna toner och skimrar fint i ljuset. Jag vet inte om jag tycker att den är lite för brun för att vara ett rött lack så att säga, men väldigt höstig. Två lager behövdes för bra täckning. 





Ber om ursäkt för slarvigt lackande, eller iallafall slarvigt städande. Jag behöver väldigt sällan städa, och nu när det blev lite utanför så  kände jag att det fick vara. Det är svårt tycker jag att få till rätt nyans på bilderna när det kommer till rött, men det stämmer ganska bra IRL. 

Så visa alla era röda nu, så jag slipper vara ensam. Funderar på om jag ska börja använda Inlinkz. Vad tycker ni om Inlinkz? Eller ska jag fortsätta med en egen länklista?

LÄNKLISTAN:


Imzadi är en trogen rödalack-användare, och idag är det ett riktigt höstigt ett!


Camilla visar ett för mig, blodrött lack.Snyggt!

9 kommentarer:

  1. Ah, röd tisdag. Det ska jag försöka pricka in någon dag. Lackade med rött igår och bär det idag. Alltid snyggt. :)
    Lacket du visar är riktigt höstläckert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det! Behövs mer rött till folket! :) Ja, det passar precis nu när det har regnat hela dagen.

      Radera
  2. Heppa! Jag hakar på med ett lika höstigt lack som ditt =)

    http://imzadinails.blogspot.se/2013/10/rod-tisdag-essie-wicked.html

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Hade planerat att vara med idag men ryggen säger annorlunda så nästa v kanske....

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja fy, såg att du hade väldiga problem med ryggen..Ligg och vila du!

      Radera
  4. Tjusigt!

    Jag lyackaddes pricka in deltagande, lite sent kanske, med rött idag!

    Och ja, Inlinkz är ju supersmidigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lägger till dig! :) Måste bara ta reda på hur man gör med Inlinkz..;)

      Radera