torsdag 10 oktober 2013

Galaxy nails!

OBS! Gammalt inlägg från förra bloggen. 
Idag är jag med hos LeLack för första gången :) Och varför inte gå ut hårt med Galaxy nails??
Jag vet, old news, men jag tycker det ser så läckert ut så jag var bara tvungen att testa själv. 
 
Tummen och ringfingret blev jag lite sur på. Eller inte själva fingrarna men överlacket. Jag har använt Poshe i nån månad nu, och ja, det krymper lacket. Men satan vad det krympte lacket idag såklart! Så själva designen är jag nöjd med men det ser ju tacky ut när man ser tom vit nagel. :( Ska nog gå över till Seche vite istället. Krympte inte lacket alls tyckte jag. Äsch, nu kommer iallafall bilderna. 
 
 
 
 
 
Asläckert ju. Detta kommer jag absolut göra igen. Kanske lite mer blåa toner nästa gång?
Färgerna jag använde till detta var China Glaze "Love's a beach", Depend "204", Kicks "Spice Market", Orly "Rocker Chick och Models own "Scarlet Sparkle". 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Det är så roligt att följa din nya blogg! Du har fått ett Liebster Award av mig, mer info finns på min blogg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen tack så mycket för nomineringen! :D

      Radera
  2. Tycker det blev sååå läckert. :-)

    SvaraRadera